Fasolea verde poate aduce o multime de beneficii sanatatii. Este o sursa buna de vitamine A, C, K, fibre si acid folic.


Daca sunteti in cautarea unei legume care sa contina cantitati enorme de flavonoide, fasolea verde va fi in mod cert in topul listei. Luand in considerare capacitatea sa de prevenire a multor tipuri de boli si faptul ca sustine sanatatea digestiva, este usor de inteles motivul pentru care fasolea verde este considerata o leguma minunata si de ce ar trebui incadrata in dieta.

Aflati ca fasolea verde face parte din categoria alimentelor bogate in antioxidanti. Beneficiile pentru sanatate ale fasolei verzi:

1. Sanatatea oaselor

Un consum scazut de vitamina K este asociat unui risc marit de fracturi osoase. Consumul adecvat de vitamina K va poate ajuta la imbunatatirea sanatatii oaselor prin ameliorarea absorbtiei de calciu, modificand structura proteinelor din oase si reducand excretia de calciu prin urina.

Doar o cana de fasole verde va poate aduce 14.4 micrograme de vitamina K sau 20% din doza zilnic recomandata, respectiv 4% din necesarul zilnic de calciu al unei persoane.

Formele individuale ale mineralelor, vitaminelor si antioxidantilor, chiar daca provin de la legume precum fasolea verde, nu sunt de ajuns pentru un plan alimentar complet. S-a raportat ca izolarea acestor nutrienti sanatosi sub forma de supliment nu va putea oferi aceleasi rezultate. Este cel mai bine sa le consumati in cadrul unei diete sanatoase si variate.

2. Prevenirea cancerului

Fasolea verde sustine diferite parti ale corpului. Unul dintre avantajele sale indelung studiate este abilitatea de prevenire si de combatere a extinderii diferitelor tipuri de cancere prin corp.

Citeste continuarea articolului aici: Fasolea verde pentru prevenirea bolilor cardiace si mentinerea sanatatii oaselor