Obiceiuri pentru un somn sanatos

Un somn odihnitor si sanatos este un factor indispensabil pentru o mai buna calitate a stilului de viata.

Este foarte greu in ziua de astazi sa reusim sa ne odihnim atunci cand organismul ne cere acest lucru, timpul ajungand sa fie inamicul principal, din pacate. Un somn odihnitor este benefic pentru sanatatea noastra, micsoreaza stresul, ne imbunatateste starea de spirit si ne ajuta sa ne concentram in sarcinile noastre de zi cu zi.

Sunt o multime de factori care intervin pentru a avea un somn odihnitor si benefic organismului nostru. Stresul de la locul de munca, responsabilitatile familiare si chiar si provocarile neasteptate, nu ne ajuta sa obtinem un somn sanatos.

De cele mai multe ori nu putem controla factorii care intervin in timpul somnului, dar putem adopta obiceiuri care incurajeaza o calitate mai buna a somnului si un stil de viata mai sanatos.

Fa constant exercitii fizice

Desi pare paradoxal, sportul te poate ajuta sa fii mai odihnit. Chiar daca antrenamentul de la sala pare foarte obositor, substantele eliberate in corp atunci cand te misti te fac mai vesel si mai relaxat.

Prin urmare, cu cat esti mai binedispus si mai relaxat, cu atat vei adormi mai usor. Asadar, daca ai probleme cu insomniile, cateva ore de sport pot rezolva problema.

Nu trebuie neaparat sa mergi la sala de fitness, daca nu ai timp sau nu iti place. Activitatea ta fizica poate insemna o plimbare in parc, o tura cu bicicleta sau, pur si simplu, urcarea scarilor in locul liftului.

Mentine curatenia in dormitor

Citeste continuarea aici: Obiceiuri pentru un somn sanatos