E-mail marketingul joaca un rol crucial in promovarea afacerilor online si reprezinta un instrument puternic de publicitate. Pentru a obtine un avantaj asupra concurentilor si a genera mai multe vanzari, este necesar un flux constant de clienti potentiali.

In acest sens, tactici eficiente pentru generarea de clienti potentiali prin intermediul marketingului de continut includ marketingul prin retelele sociale si marketingul pe e-mail.

Iata 5 tactici de succes pentru vanzari prin e-mail marketing:

1. Promovarea produselor de top

Concentrati-va eforturile de promovare asupra produselor care se vand cel mai bine, in loc sa investiti in produse cu vanzari mai scazute. Astfel, veti putea valorifica si celelalte produse in timp.

2. Revenirea la clientii existenti

Este mai rentabil sa vindeti din nou unui client existent decat sa atrageti unul nou. In plus, daca un vizitator a avut o experienta placuta pe site-ul dvs., exista o probabilitate mare ca el sa revina. Construiti o baza de date de e-mailuri pentru a putea comunica in mod regulat cu acesti clienti.

Daca un vizitator ne-a descoperit prin intermediul motoarelor de cautare si va efectua o noua cautare folosind acelasi cuvant cheie, website-ul nostru va fi afisat printre primele rezultate. Aici intervine optimizarea SEO (Search Engine Optimization).

3. Retargetarea

Urmati pasii si interesele vizitatorilor care au exprimat interes in produsele dvs., dar nu au finalizat achizitia. Prin intermediul retargetarii, puteti aduce in atentia lor campania dvs. si modul in care produsele dvs. le pot imbunatati viata.

4. Comunicarea cu clientii

Asigurati-va ca oferiti clientilor posibilitatea de a comunica cu dvs. si de a le raspunde la intrebari. Aceasta va va ajuta sa castigati increderea si credibilitatea clientilor.

5. Utilizati marketingul pentru a vinde

Nu uitati ca succesul marketingului prin e-mail depinde de prezenta constanta online, de continutul captivant pentru cititori si de instrumentele adecvate pentru implementarea strategiei de marketing.

Pentru a avea un e-mail marketing eficient, trebuie sa fiti prezenti in mod constant in mediul online, sa oferiti continut relevant si interesant si sa utilizati instrumentele potrivite pentru a implementa strategia dvs. de marketing.